Stage op de Galapagos Eilanden - Reisverslagen van Daan van der Linden - WaarBenJij.nu Stage op de Galapagos Eilanden - Reisverslagen van Daan van der Linden - WaarBenJij.nu

Stage op de Galapagos Eilanden

Het is weer zover, voor de derde keer in anderhalf jaar ga ik voor langere tijd ons kikkerlandje verlaten. Ditmaal zal de reis gaan richting Ecuador om mijn buitenland stage te gaan lopen op de galapagos eilanden, één van de mooiste en meest unieke ecosustemen op aarde. De reis zal vanuit dusseldorf naar Quito gaan om in de hoofdstad van Ecuador allereerst in drie weken tijd ons spaans op te krikken. Zodat we daarna met een gerust hart en vol communicatieve vaardigheden naar onze stage plaats kunnen. Op deze eilanden zijn ze druk bezig met duurzaam toerisme en het verbouwen van agrarische producten onder natuurvriendelijke omstandigheden. Hier gaat mijn opdracht dan ook over.

Ik heb er heel veel zin in en voor iedereen die niet de het leuk vind zal ik weer te volgen zijn via deze site.

groetjes Daan

Recente Reisverslagen:

09 Januari 2013

Home sweet home

01 Januari 2013

Jungle tour en nieuwjaar

21 December 2012

Afscheid Galapagos en eerste week Ecuador

10 December 2012

Reis rond de eilanden

27 November 2012

Eind beoordeling en op naar de andere eilanden
Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 38637

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: