Eind beoordeling en op naar de andere eilanden - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Daan Linden - WaarBenJij.nu Eind beoordeling en op naar de andere eilanden - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Eind beoordeling en op naar de andere eilanden

Blijf op de hoogte en volg Daan

27 November 2012 | Ecuador, Galápagos

Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van uit het nog altijd schitterende San Cristobal. Inmiddels zijn het dan echt de laatste loodjes, het verslag is bijna af. Aan het einde van deze week stuur ik het naar school en dan vertrekken we naar een aantal andere Galapagos eilanden om daar eens de toerist uit te hangen. Dit gaan we ongeveer een week doen en we gaan in ieder geval naar de eilanden Santa Cruz en Isabela en wellicht nog naar Floreana. Dit zijn natuurlijk ook prachtige eilanden en weer net wat anders dan hier, ook hopen we hier Flamingo’s en Pinguïns te spotten. Vervolgens gaan we dan nog een weekje terug naar San Cristobal om de door school gekregen feedback op het verslag aan te passen en goed afscheid te nemen van het eiland.

Afgelopen tijd hebben we weer veel leuke dingen gedaan, een tijdje terug is Jos langs geweest. Jos is een Nederlandse jongen die we in Quito hebben leren kennen en die daar zijn stage loopt. We hebben een relaxte tijd met hem gehad lekker snorkelen en gezellig bij buurten wat er in Quito allemaal gebeurt. Op de zaterdag avond van zijn bezoek was er een festival op de boulevard dat voor de Galapagos begrippen heel groot was. Verschillende muzikanten en slechte acrobaten kwamen acts vertonen op et podium, echt heel leuk om te zien.

Afgelopen weekend hebben we weer eens een flink stuk gelopen om uiteindelijk bij een nog niet eerder bezocht strand te komen. Het was een mooie maar zware wandeling aangezien het warme seizoen inmiddels van start is gegaan. Dit wil zeggen dat de lekkere 25 graden is vervangen door een flinke hitte van soms over de 30 graden. Het resultaat van de wandeling was wel wederom weer schitterend. Ook hebben we van het weekend een lokale surfwedstrijd bekeken, dit was ook wel eens leuk om te zien al waren de surfers en de golven niet echt heel spectaculair.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn beoordeling gehad van mijn stage begeleider Geovanny en José de eigenaar van de Hacienda waar ik nu verblijf. Dit vond ik vooraf behoorlijk spannend omdat ik totaal niet in kon schatten wat geovanny nu werkelijk van mij vond. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en hebben ze me heel positief beoordeeld. Nu rest dan alleen nog het afmaken en inleveren van alle rapporten en als die ook voldoende zijn heb ik weer een deel van mijn studie afgerond.

Ik heb inmiddels ook een stageplaats in Nederland gevonden. Dit was een hele opgave om te regelen vanaf deze locatie maar na een skype gesprek vanochtend heb ik te horen gekregen dat ik welkom ben bij de provincie Utrecht. Weer een nieuwe uitdaging. Maar eerts ga ik hier nog zo veel mogelijk genieten voor ik daar aan ga beginnen.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer met een uitgebreid verslag over de reis naar de andere eilanden.

Groeten aan iedereen in Nederland
Daan

  • 27 November 2012 - 18:43

    Martje:

    O wat fijn dat je nu voor hier ook iets gevonden hebt! Dat wordt nu die laatste 'vakantieweken' helemaal optimaal genieten dan! Enjoy! Kuss

  • 27 November 2012 - 18:47

    Maarten:

    Ha Daan,

    Goed om te horen dat je een goede beoordeling hebt gehad! Nu de laatste loodjes nog, succes!

    Veel plezier nog met je rondreis en tot snel!

    Gr Maarten

  • 28 November 2012 - 08:08

    Lonne En Nina:

    hoi Daan,
    wat fijn om te lezen hoe goed het gaat! En nu je al weer een nieuw stageadres gevonden hebt en je beoordeling door de heren heel goed is uitgepakt, kun je echt relaxen, ook op de andere -ongetwijfeld ook weer schitterende- eilanden.
    Daan, veel plezier nog en tot je volgende verslag!
    groetjes uit Boekel

  • 28 November 2012 - 14:38

    Papa:

    Je krijgt gewoon wat je verdient, Daan! Achteraf is het heel goed geweest dat je in het begin niet met je hebt laten sollen.
    Blijf volop genieten van al het moois en ik ben nu al weer nieuwsgierig naar het volgende verhaal. Veel plezier op de andere eilanden en succes met de laatste loodjes.

    Groeten uit de Hei

  • 02 December 2012 - 21:37

    Leo Van Der Linden Ome Leo:


    Hallo wereldreiziger !

    Elke keer als ik weer het volgende verslag van je smullend lees
    heb ik een onvoorstelbaar onwerkelijk trots gevoel dat jij de durf
    en het lef en de kennis hebt om deze geweldige uitdagingen
    Autour le Monde aan te gaan

    Ik ben hardstikke trots op je en ik vertel het tegen mijn vrienden en kennissen
    en ze staan allemaal met verbazing te luisteren !!

    Daan geniet de resterende tijd nog maar met volle teugen op de nog te bezoeken eilandjes.

    De groetjes, ( en jongen wat ben ik jaloers op je !!!!).
    Ome Leo.

  • 02 December 2012 - 22:36

    Dineke:

    Hoi Daan,

    Geniet van de tijd die je daar nog hebt, want nu gaat het, zeker de laatste weken, wel heel snel.
    Fijn dat je in Nederland je laatste stage gaat doen.
    Lekker dichtbij , maar niet minder leuk.
    Veel pleizer en tot.....

  • 03 December 2012 - 09:30

    Willeke:

    Broertje,

    Zo goed van je!!!
    Nu het verslag nog en dan is het helemaal afgerond. Kun je met een dikke voldoende gaan beginnen in Utrecht.

    Lief, klein broertje ;)..nog een maandje en dan ben je alweer thuis. Geniet dus extra deze laatste weken. Voor je het weet moet je dat geweldige eiland weer verlaten.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 38802

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: