Home sweet home - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Daan

09 Januari 2013 | Nederland, Mariaheide

Hallo allen,

Ik ben weer thuis in ons koude kikkerlandje.

Voor dat we de reis terug gemaakt hebben zijn we zoals gezegd eerst nog even langs de kust van Ecuador gegaan. Op woensdag met de bus vertrokken naar Bahia de Caraquez (of zoiets) en daarna het laatste stukje naar Canoa. Canoa is een klein toeristisch plaatsje aan een prachtig uitgestrekt strand omgeven met rotsen. Er hing een heel lekker relaxte sfeer en we hebben er twee prima dagen gehad. Op donderdag hebben we nog even lekker niks gedaan op het strand, wat natuurlijk wel nodig is na zo’n drukke stage periode. Op vrijdag zijn Mark en ik wezen surfen. Allebei voor de eerste keer en het ging eigenlijk best goed. Na twee uur konden we beide redelijk overeind komen en een paar golfjes pakken. Als je op zo’n bord over golf terug richting het strand scheert dan voel je jezelf best wel lekker moet ik zeggen.

Op zaterdag hebben we de reis terug naar Quito weer gemaakt en hebben we zondag nog lekker rustig in het park gezeten en afscheid genomen van Jos en Kevin die nog een paar weken langer blijven. Zondag nacht (of eigenlijk maandag ochtend) begon de reis naar huis. Om 00:30 vlogen we naar Atlanta waar we een tussenstop hadden van ongeveer 12 uur. Daarna door naar Parijs en vervolgens weer naar Dusseldorf. Daar werden we opgewacht door het thuisfront en brachten ons pap en Willeke me weer naar het mooie Mariaheide.

Ik heb een fantastische tijd gehad in Ecuador en op de Galapagos en ik wil iedereen die me gevolgd heeft en me zo nu en dan een leuk berichtje heeft gestuurd of goede raad en moed heeft gegeven hartelijk bedanken.

Bedankt en tot snel
Groeten Daan

  • 09 Januari 2013 - 21:13

    Papa:

    Bedankt voor alle mooie verslagen. En ik ben blij dat je er weer bent!

  • 10 Januari 2013 - 08:29

    Lonne En Nina:

    hoi Daan,
    we hebben je foto's nu ook kunnen vinden en inderdaad: het was, zoals jij al steeds beschreef in je beeldende verslagen, werkelijk schitterend!!! Wij kijken vaak natuurdocumentaires op tv en dvd en dat is altijd prachtig. Nu we het via jou gezien en gelezen hebben, voegt dat voortaan nog iets extra's toe aan deze films. Bedankt!
    groetjes uit Boekel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 1464
Totaal aantal bezoekers 38820

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: