Veilig aangekomen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Daan Linden - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Daan

27 Augustus 2012 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag avond zijn we na een zeer lange en vermoeiende reis aangekomen in de hoofdstad van Ecuador, Quito. Quito is groot, chaotisch en dus typisch Zuid-Amerikaans. Al voel ik me totaal niet onveilig hier. Het appartement waar we verblijven is prima alleen het internet is niet super.

Vandaag zijn we begonnen met onze Spaanse cursus. W e zijn in huis al begonnen door alles te voorzien van plakkertjes met de Spaanse vertaling zoals, la mesa (tafel) la silla (stoel) enzovoorts. Het is lastig maar we gaan ons best doen.

Bedankt voor het lezen en tot snel

Daan

• 28 Augustus 2012 - 10:14

Papa:

Fijn dat de reis goed was gegaan!
    Dat Spaans gaat wel lukken, Daan. Als jij iets wilt lukt het je altijd, dus ook nu!

Buena suerte!

Saludo papá
    (internet weet alles)

• 28 Augustus 2012 - 18:37

Martje:

Ha broer!!
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Nog niet zo rood als een kreeft door de zon?? ;)
    Succes met het Spaans! En.... We willen foto's!!

Liefss!

• 28 Augustus 2012 - 20:12

Lonne En Nina:

heej Daan,
    hopelijk ben je al wat uitgerust.
    Het is fijn om te lezen dat je een goed gevoel hebt in Quito!
    Veel succes met Spaans (en met plakken) en veel plezier!
    groetjes uit Boekel.

• 30 Augustus 2012 - 15:34

Willeke:

Ha Broertje,

Leuk om je gisteren even gesproken te hebben. Al.Was.Het.Met.Horten.En.Stoten.

Zet hem op met je Spaans, gaat goed komen!!
    Ben benieuwd naar foto's. Kan me er namelijk helemaal niks van voorstellen hoe het er daar uit ziet.

Kus

• 30 Augustus 2012 - 19:39

Marina:

Ha die Daan het ziet er naar uitdat we alleen communiceren via waar ben je nu .nl.Ik dacht dat onze Dries een globetrotter was maar ik ken er nog eentje meer.
    Leuk dat je weer in ander deel van de wereld zit,ik zal met plezier weer je verslagjes lezen,altijd leuk om te zien wat er met je gebeurd.
    Nou Daan hou je taai en veel leerplezier daar in Ecuador.
    Tot mails en veel lieve groetjes Marina.