Daar gaan we weer - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer

Blijf op de hoogte en volg Daan

23 Augustus 2012 | Nederland, Mariaheide

Hallo allemaal,

Het is weer eens zover, morgen vertrek wwer eens voor langere tijd naar het buitenland. Ditmaal is Ecuador de bestemming met de Galapagos eilanden als uiteindelijke eindbestemming. De reden deze keer is stage die ik ga vervullen op de Galapagos eilanden. Één van de mmoiste en meets unieke ecosystemen op aarde. Ik heb er dan ook heel erg veel zin in. Maar voor we naar de Galapagos kunnen vertrekken om de stageopdracht uit te voeren verblijven we eerst drie weken in de hoofdstad van Ecuador, Quito. Om in drie weken ons spaans op te krikken.

Zoals jullie al merken typ ik met we, ik ga ook deze keer niet alleen maar word vergezeld door twee klasgenoten Daan en Mark. Ook deze keer zal ik het thuisfront zo goed mogelijk bijhouden via deze site.

Alvast bedankt voor het volgen

groetjes Daan

• 23 Augustus 2012 - 19:51

Tante Henny:

Hoi Daan,

Nog effe en dan heb je de halve wereld gezien!
    Wij gaan je zeker volgen de komende maanden, wij wensen jullie heel veel plezier en geen gekke dingen doen en een beeeetje voorzichtig zijn.

Veel liefs HENK een tante henny xxx

• 24 Augustus 2012 - 08:38

Papa:

Daan, heel veel plezier en succes met de stage. Hou je haaks en ik hoop je in oktober in goede gezondheid aan te treffen!
    groetjes papa

• 26 Augustus 2012 - 11:00

Jonno, Lonne En Nina:

hoi Daan,
    we hopen dat je een goede reis hebt gehad.
    we wensen je een schitterende stage, veel succes en veel plezier op deze nieuwe ontdekkingsreis op een van de mooiste plekken van de wereld!
    groetjes van Jonno, Lonne en Nina