project en presentatie - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Daan Linden - WaarBenJij.nu project en presentatie - Reisverslag uit Galápagos, Ecuador van Daan Linden - WaarBenJij.nu

project en presentatie

Blijf op de hoogte en volg Daan

04 November 2012 | Ecuador, Galápagos

Hallo allemaal,

Weer eens een update vanuit mijn mooie stageplaats. Het gaat hier nog altijd prima op het moment, veel leuke en mooie dingen doen, het project gaat goed en het weer is hier super.

Het project vordert gestaag, ik heb inmiddels verschillende hotels geïnterviewd en dat ging prima. Inmiddels heb ik de product catalogus van de producten die binnen het project verkocht moeten gaan worden, zo goed als af. Deze week ga ik hard werken aan het in elkaar zetten van een presentatie van het project. Op donderdag 15 november is er een bijeenkomst van een hoop bobo’s van organisaties als het nationaal park, charles darwin foundation, de provincie, de gemeente en de rechterhand van president Rafael Corea zal er ook zijn. Geovanny gaat hier presenteren over zijn vrijwilligersproject en hij wil dat ik hier ook ga presenteren. Komende week moet ik dan een powerpoint afleveren en deze wordt dan gekeurd of hij voldoende waarde heeft om op deze belangrijke bijeenkomst te presenteren. Als dit het geval is dan krijg ik 20 minuten de tijd om het project te presenteren aan al deze bobo’s. als het door gaat lijkt me dat echt heel gaaf maar ook wel spannend natuurlijk.

Ook buiten het project gaat het prima en maken we veel leuke en soms onverwachte dingen mee. Vorige week vrijdag zijn we met een grote groep vrijwilligers wezen stappen (voor zover je het stappen kunt noemen hier). Maar het was in ieder geval heel gezellig en had een aardige kater tot resultaat. Op zaterdag hebben we dan ook weinig gedaan als onze roes uitslapen. Zaterdag avond was er echter op de Hacienda waar wij verblijven een communie feest. De familie van Jose (de eigenaar van de Hacienda waar wij wonen) is erg groot en hij heeft het meeste plaats dus vandaar dat het feest daar was. Dit gaat zoals goed Ecudoriaans gebruik gepaard met veel eten en dansen op salsa muziek (overigens niet door ons). Hier zijn we door een priester en een jongen uitgenodigd om de dag daarna te gaan kayaken en dit hebben we dan ook gedaan. 2 kayaken gehuurd en gewoon lekker een stuk varen op zee. Erg leuk, alleen jammer dat de priester (een behoorlijk stevige man) in eerste instantie ook mee wilde. Dit leverde ons namelijk al een nat pak op voor we überhaupt onderweg waren. Maar goed uiteindelijk was het toch heel geslaagd.

Inmiddels komen we er langzaam achter dat de tijd ook voorbij vliegt en we zijn dan ook alweer over de helft van onze trip. Ik heb nog vier weken om mijn verslag in elkaar te zetten, daarna ga ik samen met Mark een week naar de ander eilanden (Isabella en Santa Cruz) en daarna heb ik nog een week om mijn conceptverslag aan te passen. Ook voor de laatste drie weken die we door het vaste land gaan reizen hebben we de eerste trip geboekt. Namelijk een jungle tour van vijf dagen beginnende op tweede kerstdag.

Bedankt voor het lezen en tot snel

Groeten Daan

  • 04 November 2012 - 22:19

    Dineke:

    Hoi Daan,
    Alweer een poosje geleden dat ik iets van me heb laten horen.
    Maar ook hier gaat het leven door. Alleen hier een stuk saaier dan bij jullie.
    Wat fantastische dingen maak je toch mee.
    Je kunt gerust zeggen dat je inmiddels een wereldreiziger bent geworden.
    Wie weet, mocht je ooit nog tijd over hebben, kun je er een boekje over schrijven.
    Jij heel veel sterkte met je voorbereidingen voor die presentatie.
    Een geweldige kans om zoiets te mogen doen.
    Succes en ik lees wel hoe het is geweest.
    Groetjes Dineke.

  • 04 November 2012 - 22:35

    Maarten:

    Ha Daan!

    Super mooie uitdaging, om die presentatie te geven!!! Mooie kans om je project te promoten!

    Veel succes nog met het project en veel plezier nog!

    Groeten Maarten

  • 05 November 2012 - 15:56

    Ome Jan:

    Hoi Daan,
    Heel fijn dat de stage nu zo goed gaat. Die presentatie zou natuurlijk schitterend zijn.
    Maar je moet ook tijd voor jezelf houden, en zoals ik het verslag lees, doen jullie dat ook.
    Houden zo!!! zou ik zeggen.
    Heel veel plezier en... Succes daar, we horen wel weer van je.
    Groetjes van ons.

  • 05 November 2012 - 16:49

    Papa:

    Hé zoon,
    Die bobo's zijn niet wijs als ze jou die presentatie niet laten doen....
    Het is voor jou een grote kans en uitdaging, maar voor hun zeker ook. Als ze beseffen wat het ze kan/zal gaan opleveren zeggen ze zeker "ja".
    Heel veel succes met de voorbereidingen en blijf genieten! Zal ik de komende dagen in Rome ook proberen te doen -_-

    groetjes papa

  • 05 November 2012 - 18:32

    Lonne En Nina:

    heej Daan,
    wat geweldig om te lezen dat het nu zo goed gaat! En hoe: een presentatie voor al die bobo's nog wel!!
    We geloven wel dat je het spannend vind, maar je weet het: vertrouw op jezelf, dan komt het vast helemaal goed! Je plannen zien er in ieder geval veelbelovend uit.
    En ook je plannen voor de junglereis; soms wou ik wel dat ik zelf weer 25 was; dan durf je nog alles en begin je nog overal aan. Geweldig!
    Daan, geniet er van, succes met je stage en vooral ook met je presentatie en tot het volgende, ongetwijfeld weer verrassende, verslag.
    Groetjes uit een koud boekel van Lonne en Nina

  • 05 November 2012 - 19:08

    Corrie:

    Hoi Daan,

    Fijn dat het goed met je gaat, en dat je weer plezier hebt in je stage.
    Ik hoop voor je dat de power point presentatie goed gekeurd wordt,
    en dat jij het mag presenteren.
    Succes verder.

    Groetjes Corrie

  • 08 November 2012 - 09:31

    Willeke:

    Ha Broertje,

    Wat onwijs stoer als je die presentatie mag gaan houden!! Dan zijn wij natuurlijk ook wel heel erg benieuwd naar die powerpoint ;) (net zoals we benieuwd zijn naar al je mooie foto's!!). Ga je bij thuiskomst dan een middag organiseren om ons ook voor te lichten?

    Ben echt trots op je!! Eerst in een diep dal en nu misschien wel voor heel veel belnagrijke mensen je stage presenteren, super toch?!

    Geniet er nog van,
    dikke kus Wil

    PS: Zijn de ouders van Daan ondertussen op het juiste eiland gearriveerd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 38798

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: