De Orkney eilanden (en foto's) - Reisverslag uit Stromness, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu De Orkney eilanden (en foto's) - Reisverslag uit Stromness, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

De Orkney eilanden (en foto's)

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

14 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Stromness

Ja daar is tie weer. Het is me dan toch eindelijk gelukt om zo'n krakkemikkig hostel te vinden met zulke ouderwetse apperatuur. Dat zelfs ik het snap, zodat ik jullie nu niet alleen in tekst maar ook in beeld mijn reis kan laten mee beleven. Ik ben inmiddels na de 6 uur durende boottrip vanuit Aberdeen op Orkney aangekomen. Gelukkig een hightech boot met skysports zodat ik de finale Barca-Man utd niet heb hoeven missen. Gisternacht heb ik in Kirkwall overnacht en op moment van schrijven ben ik in het hostel in Sromness aan het schuilen voor de regen. Het is hier zo'n 10 graden en het regent dat het giet maar mensen blijven hier rustig in hun shirtje lopen (en kilt). Vanavond blijf ik in Stromness en morgen waarschijnlijk met de boot naar Scrabster en hoop ik 's-avonds
John O Groats te bereiken waar weer een SYHA hostel is. bedankt voor het lezen en geniet van de foto's. Als jullie half zoveel genieten van het kijken als ik van het maken komt het goed. Oh ja ik heb ze een beetje geranschikt op plaats dus kijk ook even bij de vorige verhaaltjes.

tot laters.

  • 29 Mei 2011 - 14:23

    Martje:

    Joepie! Foto's!
    Het ziet er mooi uit joh!
    Wij waren bij papa toen je belde dus we blijven goed op de hoogte!
    Genietze lieve broer!

    Kus

  • 29 Mei 2011 - 16:07

    Johnenjoke:

    hele mooie foto's van een mooie omgeving . nog veel plezier in schotland

  • 30 Mei 2011 - 13:55

    Tante Wilma :

    Hoi Daan,
    Wat jammer dat je slecht weer hebt. De natuur ziet er zoveel mooier uit als het zonnetje schijnt. Maar dat zal de pret niet drukken, die regen, neem ik aan. De foto's zijn mooi.
    Geniet maar van je vakantie en maak mooie foto's, dan kunnen wij mee genieten.
    Groetjes,
    Tante Wilma en Ome Peter.

  • 30 Mei 2011 - 17:07

    Ellysnijders:

    geweldig daan dat je deze reis onderneemt,mooie foto,s die je nu hebt,geniet van je reis tot ziens

  • 31 Mei 2011 - 16:00

    Dineke:

    Ik zie groen van jaloezie als ik je verslag lees en daarbij zulke prachtige foto`s toegevoegd.
    Alleen jammer dat het weer nog niet zo meewerkt, maar ach.. de pret zal er niet minder om zijn.
    Daan geniet van alles wat op je pad komt en... houd ons maar mooi op de hoogte. Groetjes uit het natte Veghel.(hier is het momenteel niet veel beter hoor)

  • 31 Mei 2011 - 20:16

    Willeke:

    Nu, na het zien van je foto's, ben ik nog jaloerser. Ik wil ook een keer naar Schotland. Misschien ga ik wel met jou en papa mee in de koffer ;).
    Hoe is het weer nu? De status hier links lijkt goed te zijn..hopelijk klopt dat een beetje?!

    Blijf genieten broertje!!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 623
Totaal aantal bezoekers 38811

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: