Bestemming Bereikt - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Bestemming Bereikt - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Bestemming Bereikt

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

18 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

heey iedereen,
als eerste wil ik iedeereen bedanken voor de reacties en succes wensen. Ik ben inmiddels aangekomen in Edinburgh waar ik in een jeugd hostel verblijf. Mijn kamer deel ik met vier italianen en een duitser. Het is erg leuk om de ervaringen van andere te horen en heb gisteravond dan ook al veel tips gehad. vandaag heb ik in edinburgh de dag door gebracht door naar een mooi maar hoog uitkijkpunt te klimmen. Vermoeiend maar zeker de moeite waard. Moergen ga ik op bezoek bij National Trust en vrijdag ga ik per trein naar Perth.. Ik zal mijn best doe om z.s.m. weer een update te geven.
groeten Daan.

  • 18 Mei 2011 - 17:37

    Martje:

    Ha broertje,
    Fijn om te horen dat je het nu al fijn hebt! Je smsje gister was in ieder geval ook al positief!
    Hopelijk steek je morgen nog iets op!

    Geniet!
    Liefs Martje

  • 18 Mei 2011 - 18:27

    Papa:

    Hoi Daan,
    Die berg die je beklommen hebt is écht wel hoog en steil! Dat zal wel een mooi uitzicht geweest zijn. Ik weet nog wel dat we vorige keer daar naar hebben staan kijken, maar dat het er niet van kwam om naar boven te gaan.
    Leuk om te lezen dat je meteen al contact hebt met andere backpackers. Dat is toch één van de belangrijkste redenen dat je zoiets onderneemt. Pak vanavond maar een lekkere pint in "Whistlebinkies" en succes morgen bij de National Trust!

    Groeten papa

  • 19 Mei 2011 - 11:27

    Tante Henny:

    Hoi Daan,

    Is keileuk om zo een beetje op de hoogte te blijven maar niet alles vertellen hé Daan. Heel veel plezier en met 21C is dat ook geweldig in Schotland natuurlijk.

    Groetekus van Ome Henk en tante Henny.

  • 24 Mei 2011 - 21:16

    Johan Van Der Linden:

    Hey,

    Gaaf hoor, heb geen ervaring met back-packen maar heb er genoeg gezien. Je moet het maar durven. Super!!
    Ik blijf volgen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 38662

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: