Bestemming Bereikt - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Bestemming Bereikt - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Bestemming Bereikt

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

18 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

heey iedereen,
als eerste wil ik iedeereen bedanken voor de reacties en succes wensen. Ik ben inmiddels aangekomen in Edinburgh waar ik in een jeugd hostel verblijf. Mijn kamer deel ik met vier italianen en een duitser. Het is erg leuk om de ervaringen van andere te horen en heb gisteravond dan ook al veel tips gehad. vandaag heb ik in edinburgh de dag door gebracht door naar een mooi maar hoog uitkijkpunt te klimmen. Vermoeiend maar zeker de moeite waard. Moergen ga ik op bezoek bij National Trust en vrijdag ga ik per trein naar Perth.. Ik zal mijn best doe om z.s.m. weer een update te geven.
groeten Daan.

• 18 Mei 2011 - 17:37

Martje:

Ha broertje,
    Fijn om te horen dat je het nu al fijn hebt! Je smsje gister was in ieder geval ook al positief!
    Hopelijk steek je morgen nog iets op!

Geniet!
    Liefs Martje

• 18 Mei 2011 - 18:27

Papa:

Hoi Daan,
    Die berg die je beklommen hebt is écht wel hoog en steil! Dat zal wel een mooi uitzicht geweest zijn. Ik weet nog wel dat we vorige keer daar naar hebben staan kijken, maar dat het er niet van kwam om naar boven te gaan.
    Leuk om te lezen dat je meteen al contact hebt met andere backpackers. Dat is toch één van de belangrijkste redenen dat je zoiets onderneemt. Pak vanavond maar een lekkere pint in "Whistlebinkies" en succes morgen bij de National Trust!

Groeten papa

• 19 Mei 2011 - 11:27

Tante Henny:

Hoi Daan,

Is keileuk om zo een beetje op de hoogte te blijven maar niet alles vertellen hé Daan. Heel veel plezier en met 21C is dat ook geweldig in Schotland natuurlijk.

Groetekus van Ome Henk en tante Henny.

• 24 Mei 2011 - 21:16

Johan Van Der Linden:

Hey,

Gaaf hoor, heb geen ervaring met back-packen maar heb er genoeg gezien. Je moet het maar durven. Super!!
    Ik blijf volgen....