Fort-William en Mallaig - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Fort-William en Mallaig - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Fort-William en Mallaig

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

12 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

he hallo allemaal weer even wat nieuws van mij. Ik ben inmiddels weer terug in Edinburgh vanwaar de reis dinsdag weer in de Hei zal eindigen (hoop ik). De laatste dagen heb ik nog Fort Willaim en Mallaig bezocht. Fort william is een redelijk dorp dat voor ongeveer 60% uit outdoor winkels bestaat en voor 30% uit hostels en b&b's. Het ligt namelijk aan de voet van de beruchte Ben Nevis de hoogste berg van de UK en het wemelt er van de wandelaars en fietsers en in de winter skieers. De treinreis van Fort William naar Mallaig was inderdaad geweldig en ook zeker de beste die ik in Schotland heb gedaan (en dat wil wat zeggen). Zoals gezegd ben ik nu weer in de hoofdstad om de laatste dagen door te brengen en dit is dan ook het laatste berichtje van mij vannuit Schotland. Maar niet getreurd want ik zal (denk ik) woensdag nog een berichtje typen vannuit thuis met een flinke foto update.

wederom bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Daan

  • 12 Juni 2011 - 22:27

    Papa:

    Nog één trein- en een vliegreis voor de boeg en dan zit het er alweer op. Geniet er nog effe van en tot dinsdag!

    Groeten papa

  • 13 Juni 2011 - 10:56

    Corrie:

    Hoi Daan,

    Bedankt voor je mooie verslagen ik weet nu hoe mooi Schotland is.

    Een goede terug reis gewenst en tot ziens.

    Groetjes corrie en Ton

  • 13 Juni 2011 - 13:21

    Tante Henny:

    Hallo Daan,

    Wat leuk om al je beschrijvingen over Schotland te lezen en dat je ook met Denen en Zweden samen uitstapjes hebt gemaakt.
    Maar na 4 weken is het welletjes geweest, lekker weer naar huis hé Daan.

    Groetekus van Tante Henny.

  • 13 Juni 2011 - 14:37

    Tante Wilma:

    Hoi Daan,
    Je reis zit er weer bijna op. Schotland is erg mooi wat ik uit je verslagen en foto's kan opmaken.
    Wij wensen je een goede terugreis en hopen gauw je foto's te komen bekijken.
    Groetjes,
    Tante Wilma en Oom Peter.

  • 13 Juni 2011 - 16:21

    Alana:

    Hey Daan,
    How are you? I hope you had a good last few days. Youre site is really cool and its funny to read about the trip specialy the part we have done together. With help from my brother and internet i translated the half of it now. My mother is a bit angry becuase she said i should have done the same.
    If i remember well youre going home tommorow. Believe going home isn't that bad after all but i know you were lookin forward to it. I.m glad that you didn't put the dancing movie on the site but i hope you can mail it to me.

    Daan thanks for the great time together(or like the scots say Cheers) and i hope we will stay in touch.
    xxxxx
    Alana

  • 13 Juni 2011 - 16:42

    Trucker:

    Volgens mij heb je een prachtige reis gehad en hopelijk kom je morgen weer heel thuis! :P

  • 14 Juni 2011 - 08:57

    Willeke:

    ;)

    Tot straks grote kleine broer!

  • 15 Juni 2011 - 08:12

    Adriaan:

    Ha Daan!

    Ik heb al je berichtjes gevolgd. Zo te horen heb je het geweldig naar je zin gehad. De foto's zijn in ieder geval schitterend.

    Groet
    Adriaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 644
Totaal aantal bezoekers 38658

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: