Home sweet home - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

15 Juni 2011 | Nederland, Mariaheide

Hallo iedereen. Het zit er al weer op. Gisteravond ben ik weer in Mariaheide aangekomen en na een maand Schotland is dat ook wel weer lekker.

Het was een fantastische reis. Ik heb prachtige dingen gezien, veel nieuwe ervaringen opgedaan en leuke nieuwe mensen ontmoet. Kortom de reis is volledig geslaagd en heeft ruimschoots aan de verwachtingen voldaan.

Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mijn reis en alle leuke en bemoedigende reacties gedurende de reis. Ik heb een flink aantal foto's nu bij het verslag staan, maar iedereen die ze alle 1333 wil komen bekijken is natuurleijk van harte welkom.

bedankt en tot ziens.

Daan

  • 16 Juni 2011 - 21:01

    Ans:

    Welkom terug Daan!
    Je maakt een hoop mee als backpacker in d'n vreemde. En wat een prachtige foto's, krijg gewoon zin om daar ook eens gaan te kijken.
    Misschien doen we dat ook wel, je weet maar nooit. Het was heel fijn om je verhalen te volgen (vooral toen er foto's bij verschenen) en te lezen dat je het zo goed gemaakt hebt.

  • 19 Juni 2011 - 11:52

    Marina:

    Hoi Daan welkom thuis wat een mooie reis heb je gemaakt ik heb genoten van je reisverslagen en dat je het zo fijn hebt gehad. Ik kom heel snel op bezoek bij jullie. Om je foto's te bekijken.En bij te kletsen het is te lang geleden dat we elkaar gezien hebben Heel veel lieve groetjes voor jullie allemaal Marina.

  • 21 Juni 2011 - 16:45

    Dineke:

    Jee Daan wat gaat de tijd snel.
    Heb ik een tijdje niet gekeken (rapportages, veranderingen bij mijn werk e.d.)en voor ik het weet ben je weer thuis.
    Fijn dat je gezond en met een volle rugzak ervaring terug bent gekomen.
    Natuurlijk wil ik de foto`s een keer zien, maar dat komt nog wel.
    Binnenkort zien we elkaar denk ik wel en dan gaan we je reis weer opnieuw beleven.
    Bedankt dat we met je mee mochten op reis.
    Gr Dineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 38664

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: