Lewis, Harris en Skye - Reisverslag uit Uig, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Lewis, Harris en Skye - Reisverslag uit Uig, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Lewis, Harris en Skye

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

05 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Uig

Hallo en welkom beste volgers. Ik ben inmiddels een beetje aan het eiland hoppen in Schotland. In mijn laatse berichtje vertelde ik dat ik in Ullapool was aangekomen. Vandaar heb ik de boot naar Stornoway (lewis) genomen om vandaar met de bus naar Tarbert (Harris) en de boot naar Uig (Skye) te gaan. Op skye heb ik samen met drie mede backpackers uit Zweden en Denemarken een flinke reis per huur auto gemaakt. Erg gaaf. Ik ben nu na een nachtje Portree (Skye) weer terug in Uig waar ik morgen de boot naar Lochmaddy neem. Dat is op weer een ander eiland Uist het schijnt er erg mooi te zijn en ik heb er dan ook erg veel zin in.

bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Daan

  • 05 Juni 2011 - 19:51

    Corrie:

    Hoi Daan,

    Fijn dat je reis zo goed verloopt.
    De foto's zijn prachtig.
    Geniet van je mooie reis en nog veel plezier de komende dagen.

    Groetjes Corrie

  • 06 Juni 2011 - 14:52

    Tante Wilma:

    Hoi Daan,

    Mooie foto's heb je gemaakt. En je reis lijkt me geweldig. Leuk trouwens dat je met wat andere backpackers mee kon in een huurauto.
    Nog veel plezier en we hopen dat je nu wat mooier weer krijgt.

    Groetjes,
    Tante Wilma en Oom Peter.

  • 07 Juni 2011 - 19:57

    Martje:

    He lieve broer,

    Ik las straks het mailtje wat je aan papa had gestuurd. Leuk allemaal man!
    Houd je ons wel van álles op de hoogte? ;)
    Kus en liefss!!

  • 07 Juni 2011 - 21:04

    Willeke:

    Na het lezen van het berichtje van Martje, wordt ik nu wel nieuwsgierig :P.
    Hopelijk gaat nog steeds alles goed. Maarten en Niek hebben net hun wedstrijd in Veghel gewonnen (na gisteren 1 wedstrijd te hebben gewonnen en 1 verloren). Geniet nog van je laatste week daar. Voor je het weet ben je alweer thuis!!

    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 38654

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: