Lochmaddy, Lochboisdale en Oban - Reisverslag uit Oban, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Lochmaddy, Lochboisdale en Oban - Reisverslag uit Oban, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Lochmaddy, Lochboisdale en Oban

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

08 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Oban

Hallo allemaal daar ben ik weer eens. ik heb de afgelopen dagen doorgebracht in North en South Uist een eiland in de buiten hebriden, compleet afgezonderd van internet en telefoon signaal. het is een heel ander eiland dan ik tot nu toe heb giezien, het lijkt op een groot moeras. Heeft ook wel wat. Ik heb de laatste dagen een Deense medereiziger en dat maakt het een stuk gezelliger. In Lochmaddy hebben we in de tent moeten slapen omdat hier niks in onze prijsklasse te vinden was. In Lochboisdale hebben we een hostel aagedaan. inmiddels heeft de ferry me naar Oban gebracht en ben ik weer op het vaste land (voor zover mogelijk in schotland). Morgen ga ik met de trein naar Fort William en donderdag staat de treinreis Fort William-Mallaig op het programma. Dit is volgens de krant de derde mooiste treinreis ter wereld, beter dan ik tot nog toe gezien heb dus dat moet wel super zijn. Ik ben benieuwd. ik heb nog maar een klein wwekje te gaan en stiekum begin ook wel weer uit te kijken om dinsdag weer naar huis te gaan.

groeten en tot de volgende keer

Daan

  • 08 Juni 2011 - 17:04

    Ome Gerry En Francie:

    Hallo Daan, fijn om weer iets te vernemen vab je.Een Deense medereiziger heeft niet iedereeen, leuk man.De laatste loodjes maar met wat weer lukt dit ook nog wel.
    Uiteindelijkmis het ook gelukt om foto's te zenden, ontzettend mooie natuur daar. Ik hoop als je weer thuis bent ze een keer allemaal te bekijken.
    Als ik zondag nog even tijd heb, stuur ik je nog een mailtje, want als jij dinsdag thuis komt zijn wij voor 2 weken naar Turkije.
    Daan nog veel plezier geniet er nog even van.
    Francien,Johan, Anita, Cindy en ome Gerry, groetjes

  • 08 Juni 2011 - 18:25

    Willeke:

    Broertje! Jij bent niet alleen stiekem blij om dinsdag thuis te komen..ik ben ook blij dat je weer naar huis komt. Het wordt hoog tijd om je verhalen live te horen en je foto's allemaal te zien. Die paar die hier staan zijn al schitterend, maar ik wil de rest natuurlijk ook zien.

    Leuk dat je iemand hebt ontmoet om samen mee te reizen. Gaan jullie de komende tijd ook nog samen reizen of niet meer?

    Kus

  • 08 Juni 2011 - 18:57

    Martje:

    He broertje,

    Jammer dat ik je straks maar zo kort sprak. Maar dinsdag spreken we je weer echt.
    Ik had eigenlijk gehoopt op wat meer foto's, van je medereizigers ofzo ;) maar helaas.
    Geniet van het laatste weekje. Papa zei dat die treinreis inderdaad een bijzondere moet zijn. Dus kijk je ogen uit!

    Liefs

  • 09 Juni 2011 - 05:14

    Marina:

    Hoi Daan even weer een reactie vanuit Uje.Ik grnirt van je verslagjes van het mooie scotland en vind het fijn dat je zo geniet,wat gaan die 5 weken snel!! ik zal je reisverslagen gaan missen heb ze elke keer met plezier gelezen.Fort William is prachtig.Nog heel veel reisplezier en ik blijf je volgen.Zonnige groetjes Marina.

  • 09 Juni 2011 - 15:37

    Papa:

    Daan,

    Ook ik kijk uit naar a.s. dinsdag. Dat deed ik trouwens al wat langer, hoe goed de meiden ook voor me zorgen. Ik hoop dat de treinreis aan je verwachtingen heeft voldaan. Op internet las ik er inderdaad mooie verhalen over. De foto's doen verlangen naar meer!

    Groeten papa

  • 12 Juni 2011 - 14:12

    Ome Gerry En Francie:

    Hallo Daan,
    Zoals afgesproken hier nog even een berichtje van ons.
    Waar je nu precies bent weet ik nog niet, maar wel dat je het einde van je reis nadert.Maar wat ik zoal heb gelezen moet het fantastisch geweest zijn en daar twijfelen wij niet aan.
    Hopenlijk zijn de laatste dagen ook nog plezierig en heb je een goede reis terug.De groetjes van ons allemaal en hoop na onze vakantie, die morgen begint, het e.e.a. van jou te vernemen, zoals foto's. De groeten thuis en tot ziens.

  • 12 Juni 2011 - 17:36

    Elly Snijders:

    Daan wat geweldig dat je deze reis in
    je eentje hebt gemaakt ,bijna thuis dus. toevallig heb ik bouw een droom op t.v.zitten kijken dat was in schotland het eiland Harris ook helemaal top.geweldige natuur,heb een fijne terugreis en tot ziens.groetjes Elly

  • 12 Juni 2011 - 18:39

    Jonno, Lonne En Nina:

    heej Daan,
    het zit er bijna op!. Je hebt, volgens je verslagen en de foto's, een prachtige reis gemaakt!
    We wensen je een voorspoedige thuisreis en misschien zien we ooit nog eens een fotoverslag.
    groetjes van Jonno, Lonne en Nina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 38657

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: