Het Plan - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu Het Plan - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Het Plan

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

06 Mei 2011 | Nederland, Mariaheide

Hallo en welkom op mijn site. op 17 Mei vertrek naar de Schotse velden en hier zal ik proberen het thuisfront zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Zoals gezegd vertrek ik op dinsdag 17 mei naar de hoofdstad Edinburgh waar ik een bezoek zal brengen aan National Trust Scotland een soort Natuurmonumenten. Zij zullen mij hun organisatie laten zien in ongeveer 1 dag. Daarna begint de reis pas echt. De bedoeling is om vannuit Edinburgh eerst met de trein via Inverness in Aberdeen te komen. van daaruit met de boot richting de Orkney eilanden ten noorden van Schotland. daarvandaan wederom met de boot terug naar het "vaste"land naar Thurso. Vervolgens zal ik proberen via de noordkust uiteindelijk Ullapool te bereiken. Daar stap ik weer op de ferry om het eiland Lewis te bezoeken. Lewis wat over gaatin Uist zal ik hellemaal afdalen om daar met de boot naar Oban te vertrekken. Vannuit Oban zal de reis, met een kleine omweg naar Fort William (hoogste punt), weer terug naar Edinburgh leiden. Om op 24 juni met het vliegtuig weer terug naar huis te gaan. Dit is slechts het plan. Ik heb de eerste dagen in Edinburgh een hotel geboekt. Voor de rest van de reis zal het blijken hoeveel van het plan zal lukken en waar ik terrecht kom. Ik hoop dat jullie door het volgen van mijn reis een beetje van mijn plezier mee kunnen genieten. ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de interesse.

Groet, Daan

  • 06 Mei 2011 - 14:41

    Adriaan:

    Flinke route uitgestippeld!
    Geniet ervan he!

  • 09 Mei 2011 - 07:01

    Lonneke:

    Klinkt vet! Zit ik hier achter mijn bureautje.. haha.

    Heel veel plezier!

  • 14 Mei 2011 - 09:30

    Martje:

    Het is bijna zover........

  • 14 Mei 2011 - 16:01

    Dineke Smulders:

    Hoi Daan,
    Leuk te horen dat je probeert een verslag te maken van je reis.
    Natuurlijk probeer ik je te volgen en als het mogelijk is een reactie te geven.
    Maar eerst wens ik je een hele fijne start in Edinburgh en ja, dan maar afwachten..... Geniet van je reis en maak er een onvergetelijke "werk-vakantie" van.
    Gr Dineke.

  • 14 Mei 2011 - 17:00

    Marina:

    Lieve Daan heel veel plezier in het machtig mooie schotland.IK weet zeker dat dit de reis van je leven wordt,een land met zo'n mooie natuur en lieve mensen heel veel plezier.ik blijf je reisverslag zeker volgen goeie reis groetjes Marina

  • 14 Mei 2011 - 17:57

    Cheung En Ans:

    Hoi Daan,
    Het plan ziet er prima uit. We wensen jouw een goede reis en dat je maar veel plezier mag hebben en leukr mensen ontmoet.

  • 15 Mei 2011 - 08:49

    John En Joke:

    heel veel plezier in schotland en gezond weer terug gr John en Joke v Gaalen

  • 15 Mei 2011 - 19:31

    Corrie:

    Hoi Daan,

    Ik wens je een hele goede reis,
    en veel plezier.
    Ik ga je reisverslag volgen.
    Groetjes
    Ton en Corrie

  • 16 Mei 2011 - 11:37

    Willeke:

    Ha Broertje,

    Natuurlijk zie ik je straks nog, maar ik wil je ook alvast op deze manier heeeeeel erg veel plezier wensen. We gaan je hier wel missen hoor (en natuurlijk zijn we stiekem stikjaloers). Zorg maar dat je heel veel foto's maakt. Dan hebben wij straks ook iets moois om naar te kijken.

    Liefs Willeke

  • 16 Mei 2011 - 12:19

    Papa:

    Het vertrek komt nu toch wel heel dichtbij, Daan.
    Ik weet niet voor wie het spannender is, voor jou of voor mij?! Eén ding weet ik wel zeker: mama is apetrots op je en houdt je in de gaten. Heel veel plezier en laat regelmatig wat van je horen!

  • 24 Mei 2011 - 21:13

    Johan Van Der Linden:

    Hallo Daan,

    Beetje laat op dit eerste bericht, maar ik vind het super dat je dit gaat doen. Veel succes. En heel veel plezier.

    Groeten, Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 38804

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: