Aviemore en Inverness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Aviemore en Inverness - Reisverslag uit Inverness, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Aviemore en Inverness

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

24 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Inverness

hallo iedereen, wederom bedankt voor alle positieve reacties. Ik ben inmiddels in Inverness geariveerd een redelijk toeristische stad. voor inverness ben ik vannuit Pitlochry naar Aviemore gereisd in het hart van Carngorms national park. dat was erg mooi maar helaas was het er ook erg druk. Het is namelijk een soort jerusalem voor outdoor sporten als raften mountainbiken en noem maar op. Mijn beoogde slaapplaats was dan ook al vol geboekt en eh de nacht daarom in een duurder B&B door gebracht. het was er wel erg gezellig. gister dus de reis naar inverness gemaakt, waar ik vandaag Loch Ness heb bezocht. het is een prachtig stuk natuur maar het is iets te toeristisch gemaakt en je moet echt overal voor betalen. maar goed als je in Schotland bent moet je nessie hebben gezocht (niet gevonden trouwens). Ook morgen blijf ik nog in inverness en staat Culloden batlefield op het programma. Donderdag gaat de reis verder naar Aberdeen. bedankt voor het lezen en tot de volgende keer

Daan

  • 25 Mei 2011 - 19:22

    Ans :

    Ha die backpacker,
    Jammer dat je Nessie gemist hebt, dat was pas een stoere foto geworden....
    Ik vind het heel leuk om je verhalen te lezen, vooral omdat je het zo naar je zin hebt!
    Nog veel plezier en goede reis naar Aberdeen.
    groetjes Ans

  • 26 Mei 2011 - 08:08

    Lonneke:

    Tot nu toe heb ik trouw al je verhaaltjes gelezen ;) Klinkt erg leuk allemaal & stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers, haha. Ben benieuwd naar de foto's! Veel plezier nog!

    Groetjes, Lonneke

  • 26 Mei 2011 - 09:13

    Yvon Verstijnen:

    Ha Daan!
    't Klinkt allemaal wel mooi en leuk daar! Mijn broer komt vandaag terug van zijn avontuurlijke reis. Die hoef ik niet meer te volgen op waarbenjij.nu, dus kan ik me mooi richten op de jouwe!;) Geniet ervan! Maar dat zal wel lukken.
    Groetjes, Yvon

  • 26 Mei 2011 - 13:52

    Ome Gerry En Tante F:

    Hallo Daan,Leuk om weer iets van je reis te vernemen, haha, ik lees elke dag de nieuwigheden mee. Hoe is eigenlijk het weer? net zo zonnig als hier hopenlijk.Maar dat is niet het belangrijkste. Een tegenslagje met een slaapplaats is nou ook niet zo'n ramp. Als de rest allemaal maar goed gaat.Net nadat jij je vader hebt gebeld, j.l.dinsdag, heb ik hem aan de lijn gehad en gaat hij vanavond,
    donderdag, mee naar de wedstrijd H.S.---Excelsior de finale.De uitslag zullen wij z.s.m. laten weten.
    Wijwensen je voor het vervolg van je reis veel plezier en geniet!!!!

  • 26 Mei 2011 - 22:08

    Willeke:

    Ha Broer!

    Hoe is de reis naar Aberdeen verlopen? Zit alweer met smacht te wachten op een nieuw verhaal.
    Ga morgen met je auto naar Albert..lampje blijft maar branden en dat vertrouw ik niet zo.

    Liefs Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 38807

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: