Perth en Pitlochry - Reisverslag uit Pitlochry, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Perth en Pitlochry - Reisverslag uit Pitlochry, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Perth en Pitlochry

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

21 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Pitlochry

he mensen daar ben ik weer. ik ben inmiddels in vannuit Edinburgh in Pitlochry beland. Nog wel een korte tussenstop gemaakt in Perth wat niet heel groots was. Pitlochry is dat gelukkig wel. Het is een mooi klein dorpje met een schitterende omgeving. Vanochtend heb ik een flink stuk door die omgeving gewandeld en vanmiddag in de pub voetballen gekeken met een aantal fanatieke celtic fans. Ik verblijf ook hier in een hostel van SYHA. Al is deze van een heel andere kwaliteit dan die in Edinburgh. dat heeft zo zijn nadelen (erg gehorig) maar ook zo zijn voordelen. Namelijk dat ze hier maar een pc hebben en die niet zo netje is ingebouwd als in Edinburgh zodat ik nu wel met mijn foto's an de gang kan. Ik ga nu mijn best doen met de foto's en vertrek morgen per trein naar waarschijnlijk Aviemore. bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Daan

  • 21 Mei 2011 - 18:31

    Daan:

    he hallo.
    het lukt me niet met de foto's. Misschien meer geluk in aviemore of inverness

  • 21 Mei 2011 - 18:56

    Martje:

    Ha broertje,

    Jammer dat het niet lukt met de foto's. We waren benieuwd! Maar helaas.
    Hoor van papa dat het verder ook goed gaat allemaal, fijn!
    Genietze.

    Liefs je zus(je)

  • 21 Mei 2011 - 21:38

    Daan Mulder:

    Gehorig? Ik heb gehoord dat dat op de onderwijsboulevard ook zo is...

    Ik ben benieuwd naar je foto's!!

  • 22 Mei 2011 - 06:35

    Papa:

    Jammer dat het met de foto's nog niet wil lukken. Maar daardoor blijven we wel extra nieuwsgierig. Jij hebt de Schotse cupfinal gekeken, maar wij gaan vanmiddag naar een topwedstrijd in de Nederlandse nacompetitie: Helmond Sport-Veendam. Ook leuk...
    Wat betreft het tennissen hoef je trouwens voorlopig niet terug te komen. Je maatjes hebben de balletjes van ELTV met 4-2 verslagen! En dat zonder jou... Je mag heel trots op ze zijn. Ook op je zussen trouwens; ze zorgen goed voor me.

    Tot schrijfs,

    papa

  • 22 Mei 2011 - 13:12

    Jonno, Lonne En Nina:

    heej Daan,
    het is leuk om je verslagjes te lezen. Je hebt je zo te zien goed voorbereid!
    We zijn er nooit geweest, maar we weten wel dat het er prachtig is! En als je dan ook nog een wedstrijd kunt kijken in het door je genoemde gezelschap!! Cool!
    We wensen je een fijne tijd en een prachtige reis; we blijven je volgen!!
    groetjes van Jonno, Lonne en Nina

  • 22 Mei 2011 - 18:22

    Erik Jan:

    Hoi Daan,

    Goed om te lezen dat het goed met je gaat. Het is een spannend gevoel om "nieuwe werelden" te ontdekken en te ervaren hoe andere mensen hun leven "invullen". Namens ons vieren wil ik je graag veel plezier wensen.

  • 22 Mei 2011 - 19:26

    Tante Wilma:

    Hoi Daan,
    Leuk dat we je kunnen volgen op je reis door Schotland. Jammer dat het met de foto's niet lukt maar die zien we dan wel als je weer terug bent.
    Een hele fijne reis verder en we blijven je verslagjes lezen.
    Groetjes van tante Wilma en Oom Peter.

  • 22 Mei 2011 - 21:34

    Corrie:

    Hoi Daan,
    Fijn dat je het naar je zin heb, de foto's, misschien bij je volgende plaats.
    We wachten geduldig tot het gaat lukken.

    Een fijne reis verder.
    Groetjes Corrie

  • 23 Mei 2011 - 05:20

    Marina:

    Hoi Daan ik geniet van je verslagjes over het mooie land scotland.Ik proef zelfs een beetje de sfeer.Ik volg je bijna elke dag en wens je nog een fijne reis,tot mails groetjes Marina.

  • 23 Mei 2011 - 14:53

    Willeke:

    Wat jammer dat het niet lukt met die foto's. Hopelijk kun je ze ergens anders wel uploaden ofzo. En anders wachten we gewoon nog ruim 4 weken totdat we ze kunnen zien..dan moeten we een marathon houden thuis ;)

    Kijk weer uit naar je volgende verhaaltje!

    Kus

  • 24 Mei 2011 - 08:47

    Maria:

    Hoi Daan,
    Leuk om je reis te kunnen volgen. Een mens die reist, maakt van alles mee. Geniet ervan en we zijn benieuwd naar de foto's.
    Hartelijke groeten, Hans, Maria, Paul, Anouk, Mark, Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 38660

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: