Aberdeen - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu Aberdeen - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Aberdeen

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

27 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Wederom welkom iedereen. Ik ben inmiddels in Aberdeen een flinke stad aan de oostkust. In het eerste opzicht is Aberdeen een heel apparte stad. Alles is hier namelijk grijs de kantoor gebouwen, de kerken maar ook de huizen alles lijkt van een soort graniet te zijn gemaakt maar dat maakt het wel tot een hele mooie stad. De reis naar Kirkwall gaat morgen plaatsvinden per boot, helaas doet de ferry er langer over dan ik had gehoopt namelijk 6 uur en ben dan ook pas om 23:00 uur in kirkwall. Ik hoop dat ik dan nog ergens kan inchecken en anders maar in het donker mijn tentje opzetten. Het weer is inmiddels weer een beetje opgeklaard maar de storm heeft in Aberdeen flink huis gehouden (meer dan in inverness) er liggen hier flink wat bomen plat. Laat je dus niet foppen bij die rooskleurige weerberrichten die deze site soms weergeeft. Wederom bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

• 28 Mei 2011 - 08:20

Willeke:

Ha Daan,

Hopelijk heb je vandaag weer een goede dag, met de lange bootreis op de planning. Je zult bij aan komst vast nog wel ergens in kunnen checken..en anders zoek je een mooi plekje voor je tent, maar het komt vast wel goed!
    Vindt het steeds jammerder dat het plaatsen van foto's niet lukt, want Aberdeen klinkt inderdaad als een aparte stad.

Geniet er nog van broertje!

• 28 Mei 2011 - 18:08

Corrie:

Hoi Daan,

De verslagjes zijn mooi om te lezen, met de kaart van Schotland erbij zien we precies waar je bent.
    Ik hoop dat de boot op tijd in Kirkwall
    is, dat je nog een slaapplaats kunt vinden want met 8 graden is wel erg koud in de tent.
    Daan nog veel plezier en een goede reis verder.
    Groetjes Corrie en Ton

• 29 Mei 2011 - 09:05

Papa:

Fijn om je vanochtend weer even gesproken te hebben en te horen dat alles toch weer goed gegaan is. Maak er een mooie eilendtrip van en geniet zoveel mogelijk.
    Oh ja, ik heb gisteren voor de eerste keer het gras gemaaid! Het overgrote deel lijkt écht op een gazon...

• 29 Mei 2011 - 12:59

Ome Gerry En Francie:

Zoals wel verwacht, ben je toch in op je adres binnen gekomen om te overnachten.Dat we elke keer betere weersverwachtingen lezen als dat ze zij is niet ten gunste van jou, maar dat moet de pret niet drukken, hou er de moet maar in joeghee.
    Het is natuurlijk een fijne gewaarwording dat je met zoveel verschillende mensen kunt praten. iedere dag weer anderen.Zijn het vaak van die jongelui die op doorreis zijn? dan zul je ook hun prblemen wel horen en kun je toch iets van opsteken.Hopenlijk zie ik in de komende dagen toch nog wel wat foto's verschijnen zodat ook wij een indruk krijgen hoe het er daar uitziet.
    Veel plezier en een goede reis van ons allemaal.
    Ome gerry. tante francien.johan, anita en cindy.

• 29 Mei 2011 - 13:56

Papa:

Hé, foto's!
    Mooi, man. Ik ben jaloers en kan niet wachten tot eind juli....

• 31 Mei 2011 - 12:57

Mark En Daan L:

Wij vragen ons hier af wat we in godsnaam achter een computer aan het doen zijn als we die foto's van jou zien!?
    Geweldig! Geniet ervan kerel en we horen de verhalen wel onder het genot van een paar goede potten pils!

Gr. Mark en Daan L