National Trust of Scotland - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu National Trust of Scotland - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Daan Linden - WaarBenJij.nu

National Trust of Scotland

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

19 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

He iedereen daar ben ik alweer. Vandaag heb ik een bezoek gebracht aan de NTS. Het was echt super. Het is een mooie en interessante organisatie. Ze hadden alle tijd voor me en waren erg goed voorbereid op mijn komst (mischien nog wel beter als ik zelf haha). De director van de voor mij meest interessante onderdeel heeft me in ongeveer twee uur verteld wat de NTS allemaal doet en hoe. Daarna heb ik nog een rondleiding langs alle afdelingen gehad. Ook heb ik nog een backpack aan info en folders meegekregen waarvan ik helaas toch echt een deel van in Edinburgh moet laten (zo veel)
Al met al een zeer geslaagd bezoek dus. vandaag mijn laatste dag in Edinburgh morgen weer op reis.

groeten
Daan.

  • 19 Mei 2011 - 19:04

    Ome Gerry:

    Fijn dat je zo goed bent geholpen daar, dat geeft in ieder geval een goed vertrouwen naar die mensen toe.Ik vind het hardstikke leuk zo toch iets van je te vernemen en ben dan ook van plan om je regelmatig iets van ons te laten horen.Wij hopen dat verder alles naar wens verloopt, er zal altijd wel eens iets onverwachts gebeuren maar dat kan ook weer een mooie ervaring opleveren.Veel plezier en een goede verdere reis, is de reis in het kaartje hiernaast de reis die je wilt volgen of is het zo maar een kaartje? In ieder geval aale goeds voor jou, vader houden wij ook nog wel een beetje in het oog.

  • 19 Mei 2011 - 20:33

    Willeke:

    Lief Broertje,

    Wat goed om te horen dat het leuk was bij NTS! Fijn ook dat ze zo goed voorbereid waren. Kun je het niet toevallig gebruiken als orriënatiedag/snuffelstage?
    Ik ben benieuwd hoe je je reis gaat vervolgen..via Perth of direct door naar dat plaatsje met die moeilijke naam.

    Geniet ervan en probeer snel maar eens wat foto's te plaatsen..ben nieuwsgierig :).

    Ben super trots op je!
    Kus Wil

  • 19 Mei 2011 - 21:05

    Papa:

    Maar goed dat je je vragen vooraf had opgestuurd. Daardoor wisten ze natuurlijk precies wat jij graag wilde weten. Dus je hebt er ook zelf voor gezorgd dat zij zo goed voorbereid waren. Maar snel dat verslag verwerken, dan kun je écht aan je vakantie beginnen.
    Sla geen dingen over waar je later spijt van kunt krijgen. Als je denkt dat het ergens mooi of leuk is, ga er dan gewoon naar toe. Misschien valt het dan toch nog tegen, maar dan hoef je nooit achteraf te zeggen: "had ik maar....."
    Groeten papa

  • 20 Mei 2011 - 06:48

    Dineke:

    Goh Daan wat super leuk zeg.
    Ik zou bijna zeggen dat ik er ook zin krijg om zoiets te doen, maar ben daar niet "sterk" genoeg voor, beter gezegd een scheitertje. Daarom vind ik het zo knap dat jij dit allemaal in je eentje doet.
    Daan, heel veel plezier en ik blijf je volgen hoor....

  • 20 Mei 2011 - 19:08

    Maarten:

    Ha Daan,

    Goed om te horen dat het goed gaat daar. We wachten weer met spanning op het volgende berichtje en de foto's!

    Veel plezier nog.

    Gr. Maarten

  • 21 Mei 2011 - 15:49

    Daan Mulder:

    hee Daan!

    Dat is eens wat anders dan al die onvoorbereide Nederlandse bedrijven waar we met school altijd komen ;)

    Ik ben benieuwd naar je nieuwe verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 38486

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: