De eerste week - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Daan Linden - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Daan Linden - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

04 Februari 2012 | Finland, Joensuu

He hallo allemaal,

We hebben ons inmiddels redelijk gesseteld in Joensuu. De eerste (introductie) lessen zitten er op en het is allemaal redelijk tot goed te volgen. we hebben ondertussen ook een redelijk grote groep buitenlandse studenten bij elkaar waar we donderdag avond mee naar de pub zijn geweest en karaoke hebben gedaan. Was hartstikke gezellig.

Het weer begint langzaam aan wel wat te wennen. Wat in ieder geval wel went is het feit dat je steeds zoveel kleren aan en uit moet trekken als je naar binnen of naar buiten gaat. Maar ik ben toch blij als het over een paar weken gewoon lekker -15/-10 is.

a.s. maandag beginnen als het goed is de inhoudelijke lessen en begint onze studie pas echt.

Bedankt voor hetl lezen en tot snel

Daan

  • 04 Februari 2012 - 15:06

    Papa:

    Wat een mooie foto's!
    Klinkt best gezellig: met zijn allen naar de pub. Alleen: karaoke? Jij???
    Ik neem aan dat jij niet gezongen hebt........
    Geniet er maar goed van en de groeten aan iedereen.

    Papa

  • 04 Februari 2012 - 16:06

    Johenjoke:

    Het lijk daar nu wel op nederland met al die sneeuw

  • 05 Februari 2012 - 12:25

    Martje:

    Ha broertje,
    Gezellig om je gister even gesproken te hebben. Gelukkig gaat het het erg goed met je! Zijn jullie vandaag lekker wezen wandelen?
    De tantes kijken mee hoe dat we iets op je site moeten zetten ;)

    Geniet ervan he broertjes!
    Dikke kus!

  • 05 Februari 2012 - 15:15

    Vul Hier Je Naam In :

    Hallo Daan ,
    Ben blij dat het je goed bevalt daar en de eerste lessen naar behoren zijn gegaan.
    Prachtige foto s,
    Het is hier net zo koud als bij jullie.
    Je went er wel aan zeg je, nou dat hoop ik dan maar.
    Jou vader en ik zouden afgelopen vrijdag naar Ottersum, een grote stad achter Gennep, naar een consert gaan, maar door het zeer slechte weer hebben we dit af moeten zeggen, jammer.
    Wij wensen je verder veel succes met de lessen daar, en ...mocht er een cd van jullie karaoke uitkomen , dan hou ik me aanbevolen.
    Daan hou de eer van de familie hoog he,
    groetjes van ons allen
    Tante Francien en ome Gerry..

  • 06 Februari 2012 - 13:44

    Lonne En Nina:

    hoi Daan,
    wat een prachtige foto's!!!
    Die ene in de sneeuw is voor ons nog wel een puzzel. En als de foto van het gebouw met de ijspegels een foto is van jullie onderkomen, dan kijkt het in elk geval heel gezellig!
    Vandaag begint dus het echte werk!!
    Veel succes en vooral ook heel veel plezier met al je nieuwe studiegenoten.
    groetjes uit Boekel

  • 06 Februari 2012 - 14:25

    Lonne:

    heey Daan,
    hele mooie foto's. Nu wil ik ook naar Finland, ik wil eigenlijk wel naar elk buitenlands land, maarja... Ons mam had getypt: ''Die ene in de sneeuw is voor ons nog wel een puzzel.'' Ik had haar al gezegd dat het een sneeuwengel was en toen zag ze het!! Haha, ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt daar in Joensuu. En dat je nog heel veel plezier gaat beleven.

    groetjes Lonne

  • 07 Februari 2012 - 10:27

    Marina:

    Lieve Daan je bent een echte globetrotter aan het worden geweldig.Het is daar wel een beetje kouder dan hier als ik de temperaturen lees.Wat een mooie foto's heb je gemaakt.IFinland lijkt me een prachtig land om naar toe te gaan.Nou Daan geniet daar van je studietijd en ik laat nog wel van me horen en volg je met veel belangstelling.Lieve Groetjes.

  • 13 Februari 2012 - 20:54

    Ans:

    Ha die Daan,
    Was het nog niet koud genoeg hier bbbrrrr, ben niet jaloers op een nacht met strenge vorst, zonder electrisch dekentje en zelfs zonder dekbed....
    Leuke foto's. Was jij de sneeuw-engel?
    Veel plezier en natuurlijk goed opletten in de les :)
    groetjes van Cheung en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 27 April 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 38820

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 07 Januari 2013

Stage op de Galapagos Eilanden

29 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Studeren in Joensuu

17 Mei 2011 - 14 Juni 2011

Backpacken Schotland

28 Juni 2015 - 30 November -0001

Reizen en werken

Landen bezocht: