Alle begin is moeilijk - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Daan Linden - WaarBenJij.nu Alle begin is moeilijk - Reisverslag uit Joensuu, Finland van Daan Linden - WaarBenJij.nu

Alle begin is moeilijk

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

01 Februari 2012 | Finland, Joensuu

Hallo iedereen,

We zijn inmiddels geariveerd in Finland. Het is hier echt koud, In Lappeenranta, waar we aankwamen met het vliegtuig, viel het nog mee. Maar in joensuu is het -20 overdag en laat en vroeg op de dag zo'n -25 tot -30. Je kunt niet zonder skibroek over straat. De eerste twee dagen hebben we in een hotel geslapen, maar sinds gister zitten we in onze kamers. De aankomst hier viel wel even tegen. Geen kussens, dekbed,gordijnen e.d. aanwezig en dat was na een lkange en vermoeiende dag op de 31e niet heel leuk. Maar ook dit zal uiteindelijk goedkomen en ik ben niet alleen dus we maken er wel wat van. Vandaag gaan we zorgen dat onze kamers iets meer onze eigen kamers worden en kunnen we ons echt settelen.

bedankt voor het lezen en de vele reacties tot de volgende keer.

p.s. Tante henny, bedankt voor het bericht en wens ome Henk veel succes en saterkte de komende tijd

Daan

• 01 Februari 2012 - 11:49

Papa:

Dat je dat op zulke dag ook nog moet meemaken! Of juist op deze dag...???
    Maar jullie lossen dat samen wel op, dat weet ik zeker. Geniet ook van dit soort belevenissen. Op het moment zelf is dat niet echt leuk, maar later kun je daar wel weer over lachen.
    Groeten en tot horens.

papa

• 01 Februari 2012 - 12:10

Yvon Verstijnen:

Ha Daan (en de rest!)
    Da's wel ff een tegenvaller ja. Maar komt goed. Dekbed zul je zeker nodig hebben in die kou, die kan ik zelfs hier niet missen. Veel plezier en succes verder!
    Groetjes, Yvon

• 02 Februari 2012 - 13:27

Lonne En Nina:

1 skipak?;1 dekbed?; volgens ons wel van elk 3 of 4!!. Wij hebben er al 2 en hier is het de helft zo koud.
    Je bent samen met 2 studiegenoten, dat is wel prettig.
    En wat misschien ook wel fijn is: ik weet zeker dat Thea ergens met je meereist en het geweldig vindt dat je dit doet!
    Veel succes!
    groetjes, Lonne en Nina