We gaan! - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu We gaan! - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Daan Linden - WaarBenJij.nu

We gaan!

Door: daanvanderlinden

Blijf op de hoogte en volg Daan

29 Januari 2012 | Nederland, Mariaheide

Hallo allemaal,

Welkom terug op mijn site voor de volgende reis, Joensuu Finland. Vandaag (zondag) in alle vroegte om vier uur uit bed om zo meteen naar weeze af te reizen vanwaar we naar Finland vliegen.

Het is op dit moment rond de 25 graden onder nul dus er staat ons wat te wachten. Maar dan weten we ook meteen waar we aan zijn begonnen.

Bedankt voor het lezen en het volgen de komende periode.

Groeten Daan

• 29 Januari 2012 - 10:47

Martje:

Broertje je bent er!!!

• 29 Januari 2012 - 11:08

Dineke:

Hoi Daan,

Fijn dat we met je mee mogen reizen, alleen zitten wij lekker warm en jij....
    Ik wens je een hele leerzame periode waar je met plezier aan terug zult denken.
    Veel plezier.

• 29 Januari 2012 - 12:02

Willeke:

Het was inderdaad errug vroeg! Maar ik ben blij dat ik ben meegegaan. Heel succes en plezier daar. Maak er wat van met z'n drieën. Ik zal jullie klasgenootjes hier een beetje in de gaten houden ;).

Kus

• 29 Januari 2012 - 14:13

Gerry En Francien:

Hallo Daan wij willen jou heel veel succes wensen met je nieuwe studie en een prettig verblijf daar.Maar nu eerst een goede reis .Verder vind ik het leuk om zo e.e.a. te horen hoe het je daar vergaat.
    Groetjes van ons allen, ome Gerry en de rest

• 30 Januari 2012 - 19:53

Lonne En Nina:

dag Daan,
    na een mailtje aan Henk weten we dat je gisteren weer op reis bent gegaan voor je studie. En nog wel naar Finland, dat schitterende land (wij waren er in 1989, met onze eigen auto).
    Daan, we denken aan je, in deze dagen, en we zullen je weer blijven volgen. Veel succes, veel plezier en pas goed op jezelf met deze kou!
    Groetjes van Lonne en Nina uit Boekel

• 31 Januari 2012 - 12:50

Tante Henny:

Hoi Daan,

Heb nog naar huis gebeld (was je al weg) natuurlijk, beetje te laat maar na alle sores met Henk snap je dat wel, het gaat nu goed.

Vandaag is wel een moeilijke dag voor jullie (ons) maar ook extra voor jou nu je zover weg bent maar Mama zou trots op je zijn dat je dit onderneemt voor je studie dat weet je wel.
    Henk en ik blijven je volgen de komende tijd en wensen je heel veel plezier samen met je maatjes maar zorg dat je niet bevriest.

Groetekus van ome Henk en tante Henny.

• 01 Februari 2012 - 12:20

Wilma En Peter:

Hallo Daan,
    Heel veel succes met je studie in Finland. Gelukkig heb je twee studiegenoten bij je, wel zo gezellig.
    Koud is het hier ook maar niet zo als daar. Moet er niet aan denken,brr!
    We blijven je volgen en zijn benieuwd hoe het daar met je gaat.
    Groetjes van Tante Wilma en Ome Peter.